Storfangst for andre året på rad

by

I helgen var deler av Fiskesnakk gjengen i London, dvs Fredrik og hans konemor. På vei til Gardermoen torsdag lurte han på om jeg kunne skrive noe på bloggen i løpet av helgen. -«Selvfølgelig skal jeg gjøre det», sa jeg…

Men så må jeg innrømme at piffen gikk helt ut av meg. Her jeg bor har det nemlig snødd og snødd og snødd og snødd. Kommer det mer snø nå så vurderer jeg å emmigrere. En liten sak kommer jeg allikevel til å publisere, og grunnen er ganske enkel den at april er kort unna. Følg linken og blir motivert av en storfisker fra Larvik. Som han selv sier «april og mai er de beste SØ månedene» og veien dit er KORT. Heldigvis….

http://www.op.no/nyheter/article3482529.ece  følg linken og kos dere. Motiverende bilder og ikke minst fangst!

Stikkord: , , , ,

Legg igjen en kommentar

