Dagdrømming

by

Dette blir ikke lange innslaget, men i søken etter noen jobbdokumenter kom jeg over noen bilder fra i fjor….

ut på tur...

Ute skinner solen, mens inne på kontoret er det excel ark, mas fra sjef, kunder og øvrig som regjerer… Det er ikke akkurat fantastiske bilder jeg legger ut, men de vekker i alle fall MEGET gode minner for meg. Jeg er også sikker på at mange av dere kjenner dere igjen… Sekken pakkes, utstyr lines opp, til helgen skal det fiskes, værmeldingen er positiv osv osv… jaja… NÅ ER DET HELDIGVIS IKKE LENGE IGJEN til isfri Hardangervidde med vakende ørret… i mellomtiden får jeg lete etter riktig excel ark og la bilder og drømmer være for denne gang…

er alt med?

da er vi klare

Stikkord: , , , ,

Legg igjen en kommentar

