Mine første fluer… «Dyret»

by

Hvis du kom inn på «forsiden» vår, anbefaler jeg deg å scrolle videre… Eventuelt klikk inn på denne saken for en god latter…

Til helgen skal det fiskes, og etter å ha hatt en kar på nabo-myra som tok en ørret på 850gr på flua «Dyret», gikk jeg rett inn på nett og bestillte x-antall eksemplarer av samme flue. Disse dukket selvfølgelig ikke opp tidsnok, MIN FEIL, og jeg måtte ty til å binde selv. Som dere ser av resultatet burde jeg holde meg til å bestille på nett, eventuelt gå på kurs, men jeg må legge dem ut her da kyndige folk fra ffs.no forhåpentligvis er på vei inn for å fortelle meg hva jeg gjør galt…

Presiserer at jeg har vært «fluebinder» i ca. 5 minutter… 🙂

fluer 009

fluer 011

fluer 012

Stikkord: ,

Legg igjen en kommentar

