Vision Aqua Day Pack

by

aqua1

Egentlig hade jeg gitt meg selv kjøpestopp da fiskesesongen har vært full av innkjøp av stæsj, meden selve fisket har vært fullstendig ræva. Da en vanntett ryggsekk har vært på innkjøpslisten lenge og researchen dratt ut på tiden så ansåg jeg det var noe som rettferdiggjør et kjøp.

I helgen var jeg innom Prima Villmarksliv, og jammen var det ikke halv pris i hele butikken. Valget ble enkelt da det bare var sekker fra Vision (Aqua Day Pack) kvar. En perfekt dagsekk som er helt vanntett. Kan ikke si at bærekomforten er den beste jeg vært borti, men absolutt grei nok. Tanken med sekken er at den skal skydde kamera og objektiver mot regn, når jeg vader og er ute i sjøen i dritvær. De kriteriene fyller sekken godt og vel. Jeg vil også få med meg primusen, en pose med turmat og en varm genser. Med en volume på rundt 40 liter så blir ikke det noe problem.

Stikkord: , , , ,

Legg igjen en kommentar

