Fremgangen fortsetter

by

1.2 kg

Var på tur idag. Det var mer vind enn forrige turen. Trur jeg har pushet grensen nå. Man blir utrolig sliten av å jobbe i den harde vinden. Sitter hjemmer og føler det på kroppen nå. Idag ble det 5 sjøørretter. Den største på 1.2 kg, og den minste på 600 gram.

Det var en interessant tur med hugg på nesten hvert kast i perioder. Nesten sur fordi jeg ikke fikk flere, eller ikke. Det er så digg å føle at det er liv i fjorden. Men størrelsen uteblir syns jeg. Men jeg er de på sporet. Idag var det bare gul jiggy som var brukbart. Prøvde reke og litt annet, men totalignoranse. På grunn av vinden så fisket jeg på et begrenset område og rørte meg ikke så mye. Det ble heller ikke så mye bilder. Var våt om hendene hele tiden på grunn av regn og høg sjø. Men fisketuren var utroligt bra, en kul tur.

I morgen blir det ny tur!

Stikkord: , ,

Legg igjen en kommentar

