Rundlurt

by

I helgen var jeg på fest. Etter noen øl og vin så sto jeg plutselig ved siden av verdensmesteren i casting. En kul overaskelse. Etter å ha snakket en del om casting og noen konkrete tips på hvordan jeg kan forbedre min kasteteknikk ville jeg gi noe tilbake. Vi snakket om Hardangervidda og etter én tur opp ville jeg imponere med litt name droping. Han fortalte at de hade tilgang til hytta der oppe og jeg ble ivrig å fortelle om stedet jeg «pleier å være på», har vært der en gang. Da jeg er fryktelig dårlig på navn og ikke eier stedsans så tok jeg min venn vakdaforfaen til hjelp. Jeg begynte å sende skjulte sms:er så verdensmesteren ikke skulle se det. vakdaforfaen var på sitt mest hjelpsomme og beste humør og rundlurte meg fullstendig. Det er stor risk for at jeg fullstendig dummer meg ut, men jeg velger allikevel å by på meg og publiserer her sms-dialogen.

Jeg: Hva heter stedet der vi parkerer når vi er på Hardangervidda? Jeg sitter og snakker med verdensmesteren i casting.
vakda: Åan seter, skrives også Æan seter (verdensmesteren hade ikke en anelse om hvor det var)

Under tiden snakker vi om hva elven som renner utav Geitsjøen heter. Han sier Lågen, jeg er usikker …

Jeg: Er det Lågen vi fisker i?
vakda: Er du full?
Jeg: Ja … hva heter elvestrekningen vi fisker i? (merker at han tar litt lang tid på seg å svare og det begynner å bli litt pinlig når mine svar til verdensmesteren drøyer, så jeg prøver å fortelle at der ligger en hytte som eies av en rik gammel man. Tenker at det vet alle, men verdensmesteren aner ikke …)
Jeg: Hva heter han rike som har hytte der oppe?
vakda: Mannen heter Perineum og elva heter Vulva

Når jeg forteller verdensmesteren at mannen heter Perineum så har han ikke en anelse om hvem det er, jeg føler at jeg er på vei inn i en blindvei og sier at elven heter Vulva, når jeg leser det på sms så syns jeg det ser mer ryskt ut enn norskt, rart.
Verdensmesteren begynner å se rastløs ut og undskylder seg og går. Jeg har en dårlig følelse av at jeg akkurat i det øyeblikket er en idiot. Er ikke helt sikker på hvorfor og tar meg en klunk øl til.

vakda: Området mellom rævva og pungen heter Perineum. Vulva er et kvinnelig kjønnsorgan. Hahaha … ha en fin kveld!
Jeg: Idiot!
vakda: Nå ler vi godt her, er hos Thomas.
vakda: Cappelen heter mannen. Elva er Lågen.
Jeg: Tomtar! Har fått noen bra sø-tips som dere kan kjøre langt opp i rektum. (utrolig dårlig forsøk på hevn)

Stikkord: , , ,

2 kommentar to “Rundlurt”

  1. Tommy Says:

    HAHA OUTRAGEOUS

  2. Jan Vidar Says:

    Hehe.. Fin den der 🙂

Legg igjen en kommentar

