Svenske Fiskejournalen gransker

by

Svenske fiskemagasinet Fiskejournalen og sjefsredaktør Martin Falklind har gransket elbolaget Jämtkraft i sin seneste reklamefilm. I en undersøkelse som Jämtkraft gjort viser det seg at 8 av 10 svensker gjerne vil vite hvor elen som de kjøper kommer fra. Gjennom reklamefilmen, der Jämtkraft vil få frem en miljøvennlig profil, kan man høre at man som konsumet kan velge hvor man vil få sin el fra – hvilket vassdrag og vilken elv. Fiskemann Falklind ble nysgjerrig og sjekket opp om plassene på filmen og de i virkeligheten var de samme …

Advertisements

Stikkord: , ,

Én kommentar to “Svenske Fiskejournalen gransker”

  1. Bent Rygh Says:

    Skamm dere!!!
    Og en stooor tack til Martin som viser sannheten.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s