Slushtur

by

Denging i solnedgang

Var på en heldagstur søndag. Fantastisk mornings med nydelig sol og blank fjord. Ikke mye liv, hverken på land eller i vannet. Noen timer inn på dagen begynte slushen og drivisen komme mot land. Vi bytte sted et par ganger. For andre gangen i år fikk jeg sette meg i bilen hjem uten fiskelukt på fingrene. Begynner å bli en vane nå. Men det fantastiske været ga mulighet til noen fine bilder. Thomas kom ned til fjorden og testet en Canon EOS 5D. Jeg fikk testet min nye Danielsson 6nine. En fantastisk snelle som jeg skriver mer om når den er ordentlig testet.

Danielsson 6nine

Soloppgang over Oslofjorden

Stikkord: , , ,

Én kommentar to “Slushtur”

  1. razorsharped Says:

    Canon EOS 5D, Fredrik. 5D!

Legg igjen en kommentar

