Runars Deceiver

by

Runars Deceiver Grønn / Hvit


Jobber videre med boksen som skal løse the magics på Bornholm. I kveld fikset jeg min første Runars Deceiver.

Krok TMC 811S
Kropp Hanked Lite Brite; Dark Olive og Polar Pearl
Øyne 3D Molded Eyes Mirror 2.0
Hode Epoxy

Det ble ikke noe verdensrekord satt når jeg bandt den. Så her i etterkant syns jeg ikke fluen var så avansert. Det tok bare en jækla tide, men det hengte litt på at jeg var veldig usikker på de ulike stegene, men så her i bakspeilet så er det mye som føles som en selvfølge og jeg har et helt annet bilde i hodet enn før jeg bandt opp fluen.

Stikkord: , , , ,

Én kommentar to “Runars Deceiver”

  1. Official Bornholm Fight Box « Fiskesnakk’s Blog Says:

    […] Blog Snakk om fluefiske « “Vaket” av Rune Stokkebekk Runars Deceiver […]

Legg igjen en kommentar

